FANDOM

Pufnyák road sign 2

Ferenc, az elöljáró

Vöröskút falu elöljárója már több, mint öt éve. Korábban bölcs, megbízható, szorgalmas volt, ám a zsoldosok fosztogatása óta félénkebbé vált, ezáltal nem képes megfelelően ellátni feladatait. A Félszeműtől való rettegése szinte az őrületbe kergette. Mivel egész életében földműveléssel foglalkozott, olvasni és harcolni nem tud.

János

Név János
Nem Férfi
Faj Ember
Kaszt Zsoldos
Alakulat FKK
Életkor Meghalt

Régebben a Fekete Kard Kompániájának tagja volt. Tapasztalt harcos, sok csatában küzdött a Félszemű oldalán. A Vöröskút melletti csata után felhagyott a zsoldosélettel, és a faluba költözött. Három évet élt ott kedvesével, Ilonával. A király lovagjainak látogatása után kedvesét keresve a zsoldosok elkapták, ám az ütközetben János kettejükkel végzett. Ezután a Kompánia táborába vitték, ahol Worath végzett vele. János utolsó kívánságaként azt kérte a Félszeműtől, hogy kímélje meg kedvese életét.

Ilona

A falu egy lakója, János kedvese. Miután Péter király lovagjai megvédték a falut a zsoldosoktól, Ilonát az erdőben elkapta néhány pufnyák. Menekülése közben a lovagokba futott, akik immár másodszorra megmentették életét, igaz, ekkor vérontás nélkül. Nem sokkal ezután a zsoldosok őt és a lovagokat elfogták, s a táborukba vitték. Ott vesztette életét, a Félszemű végzett vele.

Mátyás

A falu legműveltebb embere, ugyanakkor a harchoz nem ért. Ismeri a falut és környékét, számtalan szóbeszéd és pletyka tudója. Egyike azon keveseknek, akik tudnak a bűvös Acharn-kristályról.