FANDOM

Smaragd-krónika/I. P. 9., Hollókő
Alkalom tábor
Helyszín Hollókő
Időpont 2012. nyár

Szervezés

2012 nyarán elsőként került megrendezésre két LovagVár tábor: egy fegyvernöki tábor és egy apródtábor.

Fegyvernöki tábor

Apródtábor

Előadások

A tábor során az apródok több előadást is meghallgattak az akkori fegyvernököktől. Kornél fegyvernök az 1066-os normann hódításról, Tamás fegyvernök a középkori hajózásról tartott előadást.

Túlélőtábor

A 2009-es táborhoz hasonlóan ebben a táborban is – ha nem is annyira a véletlen folytán, mint legutóbb – találkoztunk egy másik csapattal, a túlélőtáborral. Először a történet kapcsán látogattunk el hozzájuk. Ekkor meghalgattunk egy hosszú, gyakori ismétlődésekkel (mi, akik csak vadászatból és gyűjtögetésből élünk...) ellátott beszédet vezérüktől, aki külsőre gyanúsan hasonlít a hollókői királyra. Távozásunk után az egyik éjjelen a túlélőtábor rajtaütött táborunkon és elvitték fegyvereink egy részét. Erre a lovagok válaszképpen ellátogattak a túlélőtáborba – ahova mellesleg még a visszafelé tartó táborozók előtt értek oda – és elhoztak néhány hasonlóan értékes tárgyat a túlélőtáborból. Másnap ismét ellátogattunk hozzájuk, ahol négy bajnokukat megküzdött a mi bajnokainnkal az ő versenyszámukban, amely során ki kellett szorítani az ellenfelet a megadott körből. A tábor végén még egyszer megütköztünk a túlélőtáborral, ezúttal csata formájában. A túlélútáborosok hosszú, lándzsához hasonlító fegyvereket használtak, mi pedig rövid gyakolókardokat. Több összecsapás után végül a túlélőtábor győzedelmeskedett.

Avatás

Fegyvernöki rangját ekkor kapta meg Jonatán fegyvernök, Zoltán fegyvernök és Róbert fegyvernök. A fegyvernökökön kívül egy új apród avatására is sor került.