FANDOM

Pufnyák road sign 2
 A Hollókői Királyság és Breszlávia közt elterülő hatalmas erdőség déli szélén élő totemimádó klánok közül néhányat sikerült a Királyságnak adófizetésre bírnia, és elindítani az integrációjukat. Azonban a klánok továbbra is tartották a pogány szokásaikat, valamint időről időre kiújúlt a klánok közti ellenségeskedés.

Az átok

Évekkel ezelőtt két ellenségeskedő klán közt odáig fajult a konfliktus, hogy az egyik klán vezére szövetségre lépett egy szellemmel és az így megszerzett erőt felhasználva megátkozta a másik klánt, akik így egy az élet és halál közti állapotba kerültek. A bűrük kifehéredett, így lassanként sápadt ajkúakként kezdték őket emlegetni. Azonban az átok kicsúszott  az ellenséges klánvezér irányítása alól, és a sápadt ajkúak elkezdték megfertőzni a másik klán tagjait. I. P 9-ben egy királyi küldöttség érkezett a területre, hogy beszedje az elmaradt adót, és ők rendezték a kialakult helyzetet.

Fekete Ajak

Bővebben: Fekete Ajak

A sápadt ajkúak vezére Fekete Ajak, kinek fekete az ajka. Azt, hogy mi volt az eredeti neve, mielőtt elátkozták, arra már senki sem emlékszik.