FANDOM

Smaragd-cimer

A második LovagVár tábor 2007-ben került megrendezésre Hollókőn.

Történet

Érkezésünk után nem sokkal megtudtuk, hogy egy gonosz varázsló kiszabadult börtönéből, s most szabadon járja a Hollókő melletti erdőségeket. Így azt a feladatot kaptuk, hogy elfogjuk az elszabadult varázslót. Tudomást szereztünk arról, hogy egy mágikus pecsét segítségével le lehet győzni a varázslót, ez a pecsét pedig a várban található.

Másnap felmentünk a várba, hogy megkeressük a pecsétet, s hamar elő is került Martin apród-jelöltnek köszönhetően. Azonban mikor elhagytuk a várat, Miklós lovagot megszállta a varázsló, s arra késztette, hogy törje el a pecsétet, s hajítsa le a dombról. Miután ezt megtette, futásnak eredt, s mivel nem értük utol, elmenekült. Ezek után tanácstalanul, elkeseredetten mentünk vissza a táborhelyre.

Másnap elindultunk a varázsló börtöne felé, hátha ott találjuk Miklós lovagot . A hosszú túra végeztével rábukkantunk egy kővé dermesztett lovagra, aki a börtön őrzője volt. Így új feladatot is kaptunk: a lovag megmentését.

Hamarosan meglátogatott minket Silvestris mester, az erdei ember. Ettől a bölcs embertől tudtuk meg, hogy az éjjeli manók talán segíthetnek nekünk visszahozni Miklós lovagot. Este elindultunk hát, hogy találkozzunk velük. Meg is találtuk egy képviselőjüket, ki egy lámpás fényénél ült az erdei tisztás közepén. A többi éjjeli manó nem volt oly bátor, hogy kimerészkedjen elénk a fák és bokrok lombjai alól. A manó elmesélte, hogy ismer egy főzetet, amivel feloldhatjuk a varázsló átkát Miklós lovagról. Ehhez szükséges egy mágikus bogrács, hajnali harmat és különböző gyógynövények, és egy napig kell főzni. Az információkat megháláltuk: adtunk a manóknak egy kevés csokoládét, ami nagyon ízlett neki.

Feladatunk másnap az lett volna, hogy hajnalban gyűjtsünk harmatot a fák leveleiről, ám senki sem kelt fel olyan korán (egy valaki kivételével, aki viszont visszament aludni). Ezért a harmatot kénytelenek voltunk az unicornis lábnyomából begyűjteni. Eme különleges lény lábnyomát az erdőben találtuk meg a harmattal együtt, amit be is gyűjtöttünk. Később Anikó úrhölgy és gyógynövényes könyve segítségével megkerestük a főzethez szükséges gyógynövényeket. Már csak a bűvös bogrács volt hátra, amit a tábor mögötti dombon találtunk meg egy fa ágára akasztva.

A bográcsba vizet öntöttünk, a korábban megszerzett összetevőket beletettük, majd vártuk, hogy elkészüljön. Azt követő reggel a bográcsban arany színű port találtunk: ez lett a főzetből. Aznapi ebédünk közben a varázsló Miklós lovag bőrében megtámadta a tábort, melyet az ott maradt őrök sikeresen megvédelmeztek, s Miklós lovagot is visszahozták.

Aznap este felmentünk a várba, és egy rituálé segítségével felélesztettük a kővé dermesztett lovagot, akiről kiderült, hogy nem más, mint a híres Aingus vitéz. Másnap egy hasonló rituáléval a varázslót újra börtönébe zártuk, így beteljesítve küldetésünket.