FANDOM

Smaragd-cimer
48px-Dialog-stop-hand.svg Csak apró szerkesztéseket végezz!

Ez a szócikk egy szócikkíró verseny része. A verseny végéig kérlek, csak olyan szerkesztéseket végezz, amely a cikk tartalmán, elrendezésén, megfogalmazásán nem változtat.

2014 első kirándulását (avagy LovagVár hétvégéjét) Drégelypalánkon tartották szeptemberben.

A történet előzményei

Bővebben lásd a Szent Iván havi, Szent Jakab havi és a Kisasszony havi Hollópostát, valamint a táborról szóló szócikket!

Mint megtudtuk, a Gressiviába küldött csapatból egyetlen ember, a Barnanadrágúként is emlegetett Timót cserkész tért vissza. Az ő beszámolójából szerezhetünk tudomást az ott történtekről. A csapatot a határon gressivusok támadták meg, akik számukra ismeretlen, mágiaszerű erők segítségével mészárlást rendeztek, amelyeknek a mágiaellenállásukról is ismert gyógyítók sem tudtak ellenállni.

Péter lovag utazása

Történet

Észak térképe

Észak térképe, amit Róbert lovag kapott

Amint megérkeztünk, kopogást hallottunk. Az ajtón egy több sebből vérző katona támolyogott be, aki szinte azonnal kilehelte a lelkét. Annyit tudtunk meg róla, hogy a király szálláscsinálója volt, és egy csatába keveredett. Elindultunk, hátha többet tudunk meg. Útközben Pajzsos Péter lovaggal találkoztunk, aki több hónap után visszatért Gressiviából. Miután megtárgyaltuk, hogy kivel mi történt, körülnéztünk, hátha csata nyomait találjuk. A földön több helyen vértócsák voltak, valamint néhány Benedek varázscetlijeiből, amiből csak az egyiket sikerült elolvasni. („Szóródj szét a teljesség igényével!”) Két úton tudtunk tovább menni, így hosszas vitatkozás után úgy döntöttünk, kettéválunk.

A jobb oldali úton haladva egy elágazáshoz értünk. Levente cserkészünket előreküldtük. Amikor visszatért, hátulról ránk támadt, és egyedül a híres-neves Róbert lovagot nem sikerült meglepnie, ám hamarosan őt is legyőzte, és elvette a kardjainkat. Mikor magunkhoz tértünk, alig emlékezett valamire, de azt tudta, hogy egy gressivus bűvölte meg. Másodszorra óvatosabbak voltunk, és egy láthatatlan magiszter ment felderíteni. Sikerült kiszabadítani Baltazárt, az egyiket a gressivus foglyai közül. Hárman voltak, de az egyikükkel a gressivus végzett, a másikat pedig már nem tudta megmenteni.

A másik csapattal jött Benedek is. Baltazárral és a másik három szálláscsinálóval együtt támadták meg, de varázslataival ellenállt nekik. Mivel nem bíztunk meg benne teljesen, nem akartuk, hogy ő értesítse Péter királyt a veszélyről, ám ő ragaszkodott hozzá. Megbűvölte az egyik védelmezőt, és bár mindannyian nekik rontottunk, a kardcsapások ellenére kitartott, míg senki nem maradt állva rajta kívül.

A második nap reggelére kelve Péter lovag két szarvval ébredt. Védelmezőnkön keresztül megtudtuk Árontól, hogy elkezdte elemészteni a káosz, és csak saját akaratából, a Sárkányos-tónál tisztulhat meg. Ismét úrta keltünk, hogy figyelmeztessük Péter királyt a veszélyről (és Benedekről), amikor ismét találkoztunk vele. Elmondta, hogy tegnap csak egy gressivust láttunk az ő alakjában. A csapat kettévált, az egyik fele hazatért, a másik Benedekkel a királyhoz ment.

A további részleteket még nem ismerheti minden játékos, ezért nem tesszük közzé.

Avatás

A kiránduláson Angéla és Panna apródjelölt apródkisasszonyi rangot kapott.