FANDOM

Pufnyák road sign 2
A Hollókői királyság címere
Név Péter
Egyéb nevek

Hosszúszavú

Nem

Férfi

Faj

Ember

Életkor

Ismeretlen

Státusz

Halott

Kaszt

Uralkodó

Tisztség

Király

Címe(i)

A Hollókői Királyság királya
Hollókő ura
A Hit és Rend védelmezője
A Holló nem feje

Pártállás
A Hollókői Királyság királya
Uralkodás kezdete

I. P. 1

Uralkodás vége

I. P. 14

Elődje

I. Bendegúz

Utódja

II. Péter

Örököse

A Királyválasztó Tanács dönti el

Hollókő ura
Uralkodás kezdete

I. P. 1

Uralkodás vége

I. P. 14 (Még uralkodása idején, I. P. 14-ben egy napra Fekete Vitornyák admirális elfoglalta a várat)

Elődje
Utódja
  • Fekete Vitornyák admirális
  • II. Péter
Örököse

A Királyválasztó Tanács dönti el

Hosszúszavú Péter a Hollókői Királyság királya, Hollókő ura, a Hit és Rend Védelmezője. Ő a Holló Magor utáni negyedik uralkodó.

Családja

Apja I. Bendegúz volt, felesége Csilla avagy Csillag, a krónikások nem értenek egyet a nevében. Legalább egy gyermekük született, Péter herceg, a Királyság trónjának örököse

Uralkodása

A hollókői királyok családfája
Trónra lépése óta kezdtek el különös dolgok történni az országban. Ebben az időben láttak utoljára sárkányt, betörtek az országba a pufnyákok, kiéleződött a Rend és a Káosz harca, és még sok más hasonló furcsaság esett meg.

Megjegyzendő ugyanakkor, hogy I. Péter uralkodása idején erősödött meg a királyi hatalom, és az ország belső rendje. I. Péter király hatalmas munkát végzett, rendezte a Hollókői Királyság pénzügyeit, egységesítette jogrendszerét, kiegyezett az egyetlen jelentős trónkövetelővel, Bulcsú lovaggal, és híveinek egy évtizeden át sikerült visszatartania a puffnyákok garázdálkodását.

Uralkodásának tizenkettedik esztendejében rejtélyes módon eltűnt Morgómezőnél, a Smaragd nemzetség vitézei szerint el is hunyt. Péter herceg ezt pár hónappal később kénytelen volt elfogadni, és meghirdetni apja uralkodásának végét, sajátjának kezdetét. A gyűlés utódjául az Uros házból való Csabát választotta, akinek megkoronázására már nem került sor. Kiszabadult ugyanis Holló Horka, aki a királlyal és egy testőrével együtt átvészelte a támadást, amely őket Morgómezőnél érte. Megvádolta Uros Csabát, mint a merénylet felelősét, aki bevallotta bűneit. Péter király jelenleg a gressivusok fogságában tartózkodik, szabadítására a Thúz és a Smaragd nemzetség csapatai indultak.

Címei

Start a Discussion Discussions about I. Péter hollókői király

  • Teóriák II. - A király halála

    5 messages
    • Majd reagálok annyit, hogy a Thúz csapatok mozgásánál gondolkodhatsz fordítva is: azért indulnak utoljára, mert ők vannak a legközele…
    • Ez elképzelhető volna, ha nem magától Talamér úrtól hallotuk volna, hogy "őket még nem értesítették a gyülekezőről". …