FANDOM

Pufnyák road sign 2
Furfangos Firnyak k
Név Furfangos Firnyák
Nem

Férfi

Faj

Puffnyák

Életkor

Ismeretlen

Státusz

Aktív

Kaszt

Pufnyák vezér

Tisztség

Törzsfő

Pártállás
  • Káosz
  • Coats of arms of None.svg
    Furfangos Firnyák csapata

Ravaszságáról ismert pufnyák vezér, ki csapatával Hollókő vára környékén garázdálkodik. Más törzsfőkkel ellentétben ritkán alapozza a győzelmet a fegyverek erejére. Annál többször szóban, vagy tettben végrehatott cselvetésre. Jónéhányszor megtréfálta már a környéken utazókat, s még csak a közelében sem volt soha senki, hogy elfoghassa. A céljai érdekében – pufnyákhoz nem méltóan – még arra is vetemedik, hogy emberekkel kössön szövetséget.

Nemrégiben megállapodott Hódító Birnyákkal, hogy csapatával együtt elhagyja Újpufnyákia területét, ezzel is elkerülve a konfliktust.

Furfangos Firnyák csapata

  • Nyaliznyák: Furfangos Firnyák második embere, aki mindig mindenben teljes mértékig egyetért vezérével és bármikor bárkinek megmondja, hogy mindig a főnökének van igaza és ő a leghatalmasabb pufnyák vezér.
  • Nyomornyák: Hadirokkant pufnyák, aki folyton a sérülései miatt sajnáltatja magát, és azokra hivatkozik, ha bármilyen feladatot kéne elvégeznie.
  • Vernyák: Folyton vernyákoló, jajveszékelő pufnyák, akinek soha nem jó semmi.
  • Hipnyák: Hiperaktív pufnyák, aki folyton őrült mértékben pörög, ezzel veszélyeztetve önmagát és a környezetében levőket.
  • Tarisznyák: Firnyák főszakácsa és szálláscsinálója.
  • Móknyák: Folyton jókedvű, vicceskedő pufnyák.
  • Nyanyák