FANDOM

Pufnyák road sign 2
Royal body paint of Nagypufnyákia
Név Fosztogató Ferenyák
Nem

Férfi

Faj

Pufnyák

Életkor

Ismeretlen

Státusz

Aktív

Kaszt

Uralkodó/Pufnyák vezér

Tisztség

Fejedelem

Címe(i)

Nagypufnyákia önjelölt fejedelme

Pártállás
Fegyver

Kétkezes csatabárd

Nagypufnyákia önjelölt fejedelme
Uralkodás kezdete

I. P. 11

Uralkodás vége

Még uralkodik

Elődje
  • Hódító avagy Nagyonnagy Gernyák (királyként)
  • interregnum
Fosztogató Ferenyák pufnyák vezér, ki újabban már fejedelmi címet követel magának. I. P. 11-ben egyre növekvő létszámú csapatával a parabola nevű járvány elől a Pufnyák Végeken kerestek menedéket, majd a járvány ellenszerének megalkotása után azzal együtt visszatértek Nagypufnyákiába. Ferenyák nem beszéli túl jól a közös nyelvet. Fegyverként egy csatabárdot hord magánál, harci tapasztalata ismeretlen.
Abavár bejárat

Abavár főkapuja

Első találkozása a Smaragd nemzetséggel

A nemzetség tagjai sikeresen megegyeztek vele abban, hogy a pufnyákok a parabola ellenszerével visszatérnek Nagypufnyákiába. Ezáltal megkímélték számos pufnyák és abavári katona életét, akik esetleg fegyveres úton döntöttek volna a pufnyákok tartózkodásáról. Ferenyák reményei szerint kiterjesztheti hatalmát a gyógyír segítségével Nagypufnyákia törzseire, és ezzel Nagyonnagy Gernyák után Nagypufnyákia második uralkodója lehetne.

Második találkozása a Smaragd nemzetséggel

I. P. 13-ban a Smaragd nemzetség ismét ellátogatott a Pufnyák Végekre, sőt ezúttal Nagypufnyákiába is elmentek, ahol találkoztak Fosztogató Ferenyák csapatával. Ferenyák eddigre már fejedelemként utalt magára. Mivel a Smaragd nemzetségre mint a hatalmának forrását adó ellenszer egyik megalkotóira emlékezett, így némi csokis keksz fejében készségesen együttműködött velük, és eligazította őket.

Közvetlen csapata

  • Rinya, pufnyák sámán
  • közpufnyákok:
    • Döfönyák, kivételesen lusta
    • Renyák, tudálékos, hiperaktív
    • Ehnyák, egyfolytában csokis kekszre éhezik