FANDOM

Pufnyák road sign 2
Coats of arms of None.svg
Név Destro
Nem

Férfi

Faj

Káoszmanó

Életkor

Ismeretlen

Státusz

Aktív

Kaszt

Ismeretlen

Pártállás

Káosz

Különleges képességek

Teleportálás
Tárgyak eltüntetése
Fiatalítás

Destro egy káoszmanó, aki az erdőt járja – melyet magáénak tart –, és úton-útfélen zaklatja az arrajárókat és/vagy kereskedik, szóba elegyedik velük. Képes teleportálni, nem csak magát, hanem tárgyakat, de talán még más élőlényeket is. Minthogy káoszmanó, a fülei hegyesek, erről lehet felismerni. Egy ízben kiadta magát egy erdei bölcsnek, Hóbajusznak, de később felfedte az igazat. A dolgok közt, amivel kereskedik sok haszontalan, de néha rá lehet nála találni hasznos dolgokra is. Az információk, amiket tőle meg lehet tudni, sokszor hamisnak bizonyulnak, ezért nem érdemes azokra terveket alapozni.

A Lovagvár-wiki javaslata Destróval való találkozás esetére:

Destro bárhol és bármikor felbukkanhat! Esetenként a tovább jutást is akadályozhatja, például hidaknál. Jó ha van a csapatban egy hírnévvel rendelkező lovag, mert ez esetben Destro sokkal engedékenyebb lesz, nagyobb eséllyel fog valós információkat közölni és akár ingyen is odaadja a kacatjait, melyek közt – mint azt már fentebb említettük – hasznos dolgok is lehetnek. Destro nem agresszív, ha támad, azt is valószínűleg csak egy kis játékos szópárbaj keretében teszi (és persze szóban), azonban nem szabad lebecsülni a varázserejét. Nem ajánlott ellene fizikai erőszakot alkalmazni, mert akár az egész csapatot lefegyverezheti. Destróra még nem adtak ki körözést, de nem is lenne értelme, egyenlőre csak egy veszélytelen erdőkerülőnek tartják a hivatalos szervek. Mindenkinek a saját érdekében ajánljuk, kerülje a Destróval folytatott túlzott kommunikációt, mert annak idegrendszeri szövődményei lehetnek!

Könyvtár maradvány

Péter király uralkodásának 11. évében ezt vásároltuk tőle: egy kifosztott könyvtárból lopott szövegtöredék, benne utalás Áronra