FANDOM

Pufnyák road sign 2
Benedek k
Név Benedek
Nem

Férfi

Faj

Ember

Életkor

Ismeretlen

Státusz

Aktív

Kaszt

Magiszter

Pártállás

Rend

Különleges képességek

Különböző varázslatok

Benedek egy vándor, előéletéről annyit tudni, hogy Crontini mester tanítványa a tengeren túlról, Lióniából (a 2014 őszi kiránduláson azt állította egy, az alakját felvett gressivus , hogy a Hollókői Királyságban született). Többször is kivette a részét a Káosz teremtményei elleni harcban. Nagy termetű, félénk teremtmény.

I. Péter uralkodásának 11. évében bukkant fel találkozott először a nemzetséggel, amikor is tőlük kért segítséget a Rend bajnokának, Áronnak megmentése érdekében. Ehhez átadta a hős pajzsát és egy varázsszert, amely felébreszti Áront álmából. Kedveli a szerencsejátékokat, ám előszeretettel iktatja ki belőlük a véletlenszerűséget. Sajátos játékmódja dacára volt már példa, hogy értékes varázstárgyat (jövőbe tekintést biztosító főzetet) veszített kockán. Egészen az alvó Áronig kísérte a vitézeket, ahol azonban tisztázatlan körülmények eltűnt, magával vitt egy varázseszközt, amely segíthetett volna a Káosz teremtményeinek megtalálásában.

I. P. 11-ben, Szent Mihály havában elvette a Káoszhadúr Rend által szerzett képességeit.

Néhány hónappal később ismét találkozott a nemzetséggel, ekkor egy gressivus legyőzéséhez kért segítséget.