FANDOM

Pufnyák road sign 2
Coats of arms of None.svg
Név Ismeretlen
Egyéb nevek

Alakváltó

Nem

Férfi (női alakot is képes ölteni)

Faj

Ember (módosított)

Életkor

Ismeretlen

Státusz

Halott

Kaszt

Zsoldos

Tisztség

Szabotőr, kém

Pártállás
  • Káosz (feltételezhetően)
Különleges képességek

Alakváltás
Teleportálás
Disputa

Az Alakváltó egy rejtélyes személy, aki több ízben is beleütötte az orrát a Királyság nemzetségeinek ügyeibe, méghozzá fontos, befolyásos személyek alakját magára öltve.

Élete

Szinte semmit sem tudni az Alakváltóról, mindössze két esetet ismerünk (elképzelhető, hogy többre is sor került, csupán felderítetlenül maradtak), amikor valaki másnak az alakjában próbálta befolyásolni a Királyság történéseit.

Az első alkalommal Tomaj Endre úr rég halottnak hitt feleségének adta ki magát, és rávette az őrgrófot, hogy posztját hátrahagyva hadat vezessen Nagypufnyákiába, míg ő megkísérelte átvenni az irányítást Abavár felett. Azonban Tomaj urat rejtélyes harcosok ejtették foglyul, és csupán a Smaragd nem közbenjárásának volt köszönhető a szabadulása. Ezt követően a várban kisebb harcok árán sikerült visszaállítani a rendet, és az Alakváltó teleportálva menekült el a helyszínről.

A második alkalommal az I. Péter király halálát követő királyválasztó gyűlésen okozott zavart, ahol először Tomaj Endre alakját öltötte, majd elmenekült a várból, ezzel elcsalva a gyűlés legtöbb résztvevőjét. Visszatértekor azonban Kartal Helka kisasszony kérdőre vonta tettei felől, akit meggyilkolt és alakját magára öltötte. Másnap azonban egy küldönc érkezett Abavárból, akinek leveléből kiderült, hogy Tomaj Endre úr már hetek óta küzd a pufnyákokkal a keleti határon, így nem tudott részt venni a királyválasztáson. Eképpen fény derült arra, hogy az előző nap nem a valódi Tomaj úr vett részt a tanácskozáson, és felmerült, hogy esetleg még mindig jelen lehet az alakváltó. Miután a Helka kisasszonynak tűnő személy különösen viselkedett, a többi jelenlévő elkezdte kérdőre vonni őt, mígnem fény derült valódi kilétére, egy Káosz erők elleni varázsgömb segítségével. Ekkor visszaváltozott eredeti alakjára és menekülőre fogta, ám a jelenlevők elfogták és kikérdezték. E közben Thúz Talamér úr végzett vele.

Tulajdonságai

Az Alakváltó haja vörös, egyik szeme barna, míg másik arany színű.

Ismert képességei az alakváltás, valamint a teleportálás. Hordott egy mágikus nyakéket is, azonban ennek pontos hatása nem ismert. (Jelenleg Zsiga gyógyító tartja magánál)