FANDOM

Pufnyák road sign 2
Coats of arms of None.svg
Név Nincs
Egyéb nevek

a Szürke (gúnynév)

Nem

Férfi (valószínűleg)

Faj

Ismeretlen

Életkor

Ismeretlen

Státusz

Legyőzve

Kaszt

Hős

Pártállás

Káosz

Fegyver
  • Pallos
  • Lándzsa
Különleges képességek

Alakváltás
Halhatatlanság
Teleportálás (füstté válás)
Káoszlények irányítása

A Szürke a Káosz bajnoka. Valódi nevét nem ismerjük, ahogyan származását sem, bár feltehetőleg egy nagyon ősi teremtményről van szó. Legfőbb ellensége a mindenkori védelmező (Áron), akit el akar pusztítani, bár eddig még csak kevésszer sikerült neki. Harcuk folyamatos, de amíg mindig van új Áron, Szürkéből csak egy van. Ezek alapján rendkívül ellenálló, újra meg újra visszatér, legyőzéséhez kitartás és hosszas harc kell. Képes alakot váltani, vagy füstté válni, illetve valószínűleg a Káosz egyéb teremtményeihez is köze van. Szereti a köveket és a fémeket, meg is erősödik a közelükben, azonban az élő fától legyengül, és alakváltási képességét is elveszti. Halhatatlan; ha elpusztul, egy idő után újra manifesztálódik. Legutóbb Határ falu határában mérkőzött meg a Smaragd nemzetség tagjaival, akik győzelmet arattak fölötte.

Félelmetes harcos, ereje teljében egy csapással képes megölni bárkit, ő pedig már-már sebezhetetlen a közönséges fegyverekkel, csak egy kisebb csapat képes elbánni vele, mindazonáltal rábeszéléssel, szavainak kiforgatásával, „szájkaratéval” zavarba lehet hozni. Hatalmas kétkezes kardot vagy lándzsát használ fegyverként.

Start a Discussion Discussions about A Szürke

  • (A) Szürke

    2 messages
    • Mi legyen a cikk címe? Szürke A Szürke Mert most már történjen valami…
    • Rendben, összegzem: "A Szürke" lesz a szócikk címe, lezártnak tekintem a szavazást, és megteszem a szükséges teendő…