FANDOM

Pufnyák road sign 2
Smaragd-cimer
A Kalandjátékban a játékosok 2006 óta, táborok és kirándulások (2011-től) során vesznek részt. Az egyes találkozók történetei gyakran csak lazán kapcsolódtak egymáshoz, azonban mind egy közös univerzumban játszódott. Az alábbiakban a Kalandjáték eddigi, a játékosok által átélt cselekménye, "játékosszemmel" kerül bemutatásra (a Kalandjáték világának játékosok által nem befolyásolt időszakában történt eseményekről itt olvashatsz, a LovagVár Baráti Kör kronológiáját pedig itt találod).

Cselekmény

2006

Az első táborban a nemzetség tagjai egy elátkozott, és így óriássá vált lovag átkát törték meg, aki ellopta a királyi koronát.

2007

2008

2009

A tábor során a boldogság kék madarát kutatták fel a Smaragd nemzetség vitézei, melyhez egy számos darabra tört térkép összerakásával jutottak el.

2010

Az első nem Hollókőn megrendezett tábor során, a nemzetség tagjai Csesznekre látogattak el, ahol segédkeztek Cornelius mesternek, a király alkimistájának egy fiatalító bájital elkészítésében, amelyet végül azonban a Mácsonya nevű boszorkánynak kellett átadniuk az alkimista varázsgömbjéért cserébe.

2011

A nemzetség tagjai ezúttal Kisnánán ütöttek tábort, ahol vendégül látták Zsófia grófnőt, és ünnepséget rendeztek a tiszteletére.

2012

A nemzetség tagjai Hollókőn találkoztak egy titokzatos alkimistával, és felderítették az általa megalkotott mesterséges, emberszerű lényeknek, a homunculusoknak a rejtélyét.

2013

A nemzetség tagjai megismerkedtek a rejtélyes Lánglakóval és megakadályozták a Csengővölgyi Marissza és Furfangos Firnyák csapata alkotta érdekszövetséget kétes céljaik elérésében.

2014

Drégely vára alatt a nemzetség tagjai megütköznek egy gressivussal, ezzel kezdetét veszi a hollókői-gressivus háború.

2015

2016

2017