FANDOM

Pufnyák road sign 2
Coats of arms of None.svg
Név Ismeretlen
Egyéb nevek

Áron

Nem

Férfi

Faj

Ember

Életkor

Feltehetőleg magas

Státusz

Meghalt

Kaszt

Védelmező

Pártállás

Rend

Fegyver

Pallos

Különleges képességek

A Káosz észlelése
Átlát a Káosz trükkjein
Mágiaellenállás
Mérgek semlegesítése
Időugrás

Áron egy védelmező volt, akivel a nemzetség tagjai Nagymaros környékén találkoztak.

Képességek

Áron – mint képzett védelmező – mások számára hihetetlen képességekkel rendelkezik. Ereje és állóképessége óriási, bár amikor mi találkoztunk vele, igen fáradt volt. Háromszor győzte le a Szürkét, a negyedik küzdelemben életét vesztette. Pajzsot és egy másfélkezes kardot forgat. Képes megérezni a káosz termetményeit, és átlátni a Szürke trükkjein. Egyszerű lények számára nem ellenfelek, és a puffnyák sámánok mágiája sem hat rá. Képes meglátni az emberen fertőzések tüneteit, és gyógyítani a mérgeket. Rövid időugrást is végre tud hajtani. Összessségében szólva tehát Áron egy nagyon jól képzett védelmező.

Élete

Előélete ismeretlen. Több évtizedddel ezelőtt Nagymarosnál legyőzte a Szürkét, de emiatt mély álomba merült. A Smaragd nemzetség tagjai ébresztették fel egy varázsital segítségével, melyet Benedektől kaptak. Ezután megelőzött egy puffnyák sámánt, mielőtt az lesújthatott volna a nemzetségre, majd megküzdött a Szürkével. A csatában meghalt, és Tamás fegyvernököt, valamint Gábor apródot jelölte ki utódjának.